*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Friday May 18, 2012 at 16:07

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 630 Members Latest Member: - caribue Most online today: 13 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: bericht bestelling klaar 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: bericht bestelling klaar  (Read 1097 times)
chrisp
Jr. Member
**

« on: Friday Jul 27, 2007 at 10:40 »

Hallo,
volgens de website en bevestigingsmail zou ik "per email en/of via sms" verwittigd worden wanneer mijn bestelling klaar was/is.  Door die "of" vraag ik me nu af of het mogelijk is dat ik dat bericht gemist heb omdat ik geen telefoonnummer (enkel 0) opgegeven heb bij m'n registratie?  E-mailadres is wel correct ingesteld.

Is het mogelijk om zelf te kiezen hoe dit bericht komt (tel. of mail)?

De reden dat ik dit vraag:
ik heb op maandag 23/07 een bestelling geplaatst van 3 producten, waarvan 2 met "ruime stock" en 1 dat volgens de webshop al op woensdag 25/07 beschikbaar zou zijn.  Echter nog geen "bestelling klaar" bericht gekregen.

Ofwel was de indicatie van de webshop fout...
« Last Edit: Friday Jul 27, 2007 at 13:49 by chrisp » Logged
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Friday Jul 27, 2007 at 13:29 »

Wij verwittigen normaalgezien via SMS of via E-Mail.

De indicatie van leverbaardatum via de site is puur indicatief, en dat is onder ideale omstandigheden.

Verder wordt er op het forum niet gecommuniceerd over bestellingen.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
chrisp
Jr. Member
**

« Reply #2 on: Friday Jul 27, 2007 at 13:49 »

Wij verwittigen normaalgezien via SMS of via E-Mail.
Da's nu net m'n vraag: er staat "of"... wanneer SMS en wanneer E-mail?  Het veld "GSM" bij registratie was niet verplicht in te vullen.  (ondertussen heb ik het al ingevuld, maar zal dus niet op bestelbon e.d. staan)

Is het mogelijk de verwittiging te missen als je niet beide opgegeven hebt? 

Steven
Codima

« Reply #3 on: Friday Jul 27, 2007 at 14:42 »

die "of" is enkel geldig wanneer slechts 1 van de 2 is ingevuld: vandaar "en/of"

maakt niet uit welk van beide is ingevuld, zolang we 1 van de 2 hebben verwittigen we wanneer het klaar ligt voor u.
« Last Edit: Friday Jul 27, 2007 at 14:43 by Steven » Logged

chrisp
Jr. Member
**

« Reply #4 on: Friday Jul 27, 2007 at 18:11 »

Aha.  Bedankt voor de opheldering. Smiley
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: bericht bestelling klaar « previous next »
Jump to: