*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Friday May 18, 2012 at 17:28

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 630 Members Latest Member: - caribue Most online today: 13 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Crossfire ATI Radeon 4850 werkt niet goed 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Crossfire ATI Radeon 4850 werkt niet goed  (Read 1165 times)
COMETCRUSH
Jr. Member
**

« on: Wednesday Aug 06, 2008 at 11:19 »

Hallo,

Een weekje geleden heb ik bij jullie een nieuwe PC gekocht, meerbepaald de Intel gamecomputer van € 1.499. Nu vraag ik me het volgende af. Wanneer de 2 grafische kaarten in crossfire staan, wat toch de bedeoeling zou moeten zijn, krijg ik (enkel) bij het launchen van een game (bv RainbowSix Vegas 2 of C&C3) een raar geflikker in het beeld. Bepaalde lijntjes flikkeren onophoudelijk en andere deeltjes beeld ontbreken een beetje. Het beeld ziet er al bij al normaal maar het is zeker toch niet hoe het zou moeten zijn. Als ik de crossfire-functie in de Catalyst Control Center uit zet, werkt alles prima. Maar dan maak ik geen gebruik van mijn 2de grafische kaart... Enig idee wat er aan te doen is?

Alvast bedankt,

Ivan
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Wednesday Aug 06, 2008 at 17:42 »

Drivers al geupdate naar de laatst beschikbare versie vanop de site van ATI?

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
COMETCRUSH
Jr. Member
**

« Reply #2 on: Thursday Aug 07, 2008 at 10:45 »

Dat is ook het eerste waar i aan dacht, maar heb die drivers gedownload en geinstalleerd. Dus dat is blijkbaar geen oplossing...
COMETCRUSH
Jr. Member
**

« Reply #3 on: Thursday Aug 07, 2008 at 12:09 »

Update: Na de allernieuwste drivers te installeren van ATI (Catalyst Control Center 8.7) is er zelfs geen optie meer in CCC om Crossfire in te schakelen. Bij 8.5 had je dat wel maar indien ik dat inschakelde kreeg ik dat vreselijk geflikker...
Heb al gegoogled naar een oplossing maar ik geraak er niet uit...
Steven
Codima

« Reply #4 on: Thursday Aug 07, 2008 at 12:53 »

breng het systeem eens binnen ter controle, van hieruit kunnen we ook niet veel meer voor je doen...

Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Crossfire ATI Radeon 4850 werkt niet goed « previous next »
Jump to: