*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 02:38

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 10 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Thuisnetwerken en Internet (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Windows Home server installeren. 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Windows Home server installeren.  (Read 1616 times)
ssoele
Full Member

« on: Thursday Aug 07, 2008 at 20:27 »

Ik heb een probleem bij het installeren van Windows home server, ik heb in die pc 1 hdd van 500 GB zitten, net nieuw, dus er staat nog niets op.

Ik heb dan in de bios ingesteld dat hij eerst de cd-rom uitleest voor de installatie, nu is het probleem enkel dat hij als ik de Windows Home Server Connector software cd in de cd-rom lezer stop herkent hij hem niet; hij zegt dus dat er geen medium in zit.

Heeft hier al iemand ervaring mee? Of weet iemand een oplossing?

Grzz,
Aryan
Steven
Codima

« Reply #1 on: Thursday Aug 07, 2008 at 21:07 »

eens proberen met een andere optical...
is trouwens een dvd dus met een cd-lezer zal hij niet veel doen ^^

ssoele
Full Member

« Reply #2 on: Thursday Aug 07, 2008 at 21:18 »

Ik heb er nu een dvd lezer in gestoken ipv die cd-rom lezer, maar nog steeds de zelfde fout melding.
ssoele
Full Member

« Reply #3 on: Sunday Aug 10, 2008 at 23:31 »

Ik heb ook eens geprobeerd om het op een andere pc te installeren, maar dit lukt ook al niet Huh
Steven
Codima

« Reply #4 on: Monday Aug 11, 2008 at 10:34 »

dan zal je eens moeten langskomen met de pc waar je hem op wil installeren + de installatie dvd

Pages: [1] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Thuisnetwerken en Internet (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Windows Home server installeren. « previous next »
Jump to: