*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 02:46

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 10 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Thuisnetwerken en Internet (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: netwerk uitbreiden 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: netwerk uitbreiden  (Read 1877 times)
djoren
Hero Member

« on: Sunday Sep 14, 2008 at 18:18 »

hallo,

ik ben van plan mijn netwerk wat uit te bereiden door een tweede switch de zetten boven.
maar daar had ik 2 vraagjes over:
1)kan het kwaad om een geluidskabel en een netwerkkabel samen in een flexibelbuis te steken? (storingen of zo)
2)is dit een goede switch en werkt deze gewoon als je hem aansluit op je modem/router of ga ik mijn netwerkinstellingen volledig moeten veranderen? http://www.codima.be/product/5964/icidu-5-ports-10100-network-switch-NI-707505.aspx
« Last Edit: Sunday Sep 14, 2008 at 18:19 by djoren » Logged
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Sunday Sep 14, 2008 at 20:57 »

Voor een thuisnetwerk is eender welke switch goed eigenlijk. Moest ge nu in een omgeving zitten waar er constant zeer veel data versluisd wordt dan is het iets anders...
Aan je netwerkinstellingen ga je niks moeten veranderen, is plug and pray Wink

Als je geen risico wilt lopen op storingen moet je shieldedkabels steken. Bestaat zowel voor audio als voor netwerk... www.allekabels.nl daar vind je zeer veel...

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
djoren
Hero Member

« Reply #2 on: Wednesday Sep 17, 2008 at 19:58 »

nog 1 vraagje. ik zou bij jullie zo een kabel per meter kopen. maar als ik  30m nodig heb, moet ik dan gewoon 30 keer dat artikel kopen of is er een andere methode voor. ik zou niet graag met 30 stukjes van 1 meter thuis komen:p
Steven
Codima

« Reply #3 on: Wednesday Sep 17, 2008 at 20:39 »

je zoekt naar utp kabels per lopende meter en dan stel je daar in dat je er 30 wil
ook nog de rj45 plugs bij bestellen en bij vermelden dat je deze door ons gemonteerd wil

djoren
Hero Member

« Reply #4 on: Wednesday Sep 17, 2008 at 21:29 »

ik zal waarschijnlijk laten monteren want die kabel moet nog door buizen en kabelgootjes getrokken worden dus gwn 30 kopen?  bedankt voor de reactie.
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #5 on: Thursday Sep 18, 2008 at 11:49 »

Bestellen wat je nodig hebt Smiley

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Thuisnetwerken en Internet (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: netwerk uitbreiden « previous next »
Jump to: