*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 02:52

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 10 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: terug moederbord Gigabyte 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: terug moederbord Gigabyte  (Read 1296 times)
Wieten
Jr. Member
**

« on: Friday Sep 26, 2008 at 10:44 »

Hallo
Naar aanleiding van mijn vorige topic (Gigabyte moederbord  van 29 augustus 2008), wil ik u melden dat ik jullie raad opgevolgd heb , ik heb support gevraagd op de site van Gigabyte en daar zeggen ze dat ik mij tot jullie moeten wenden omdat het bord moet hersteld worden
Dit bord (Gigabyte GA-X38-DQ6) is aangekocht op 05/12/2007 en is reeds op 4 maart 2008 binnengebracht voor herstelling, daardoor ben ik het bord ongeveer een maand kwijt geweest
Dit is de enige computer die ik heb, daarom zou ik graag van u weten ,als ik dit bord terug binnen breng of het dan terug een maand zal duren voor ik hem terug heb
ik kan niet nog een maand zonder de pc ,ik heb hem nodig voor school

groeten
Wieten
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #1 on: Friday Sep 26, 2008 at 13:29 »

Een maand is extreem lang. Dit gebeurt enkel bij uitzondering.

Het probleem is in uw geval wel dat dit bord intussen is vervangen door de GA-X48-DQ6. Dit wil zeggen dat we er sowiezo geen voorraad meer van hebben. Hieruit volgt dat uw bord voor herstelling moet worden verstuurd naar de fabrikant, die na ontvangst een hersteld exemplaar naar ons terugzend. Deze procedure kunnen wij helaas niet versnellen. Dit wil zeggen dat u sowiezo even zal moeten wachten.

The only thing to fear is running out of beer!
Steven
Codima

« Reply #2 on: Friday Sep 26, 2008 at 15:22 »

een maand is idd lang maar is zeker geen uitzondering.
je moet nu eenmaal de duur van het transport rekenen (+-4 werkdagen) + de wachtrij bij gigabyte zelf (je bent zeker niet de enige die defecte moederborden opstuurt!)
ook probeert gigabyte dan steeds het moederbord zelf te herstellen (wat ook weer wat testwerk met zich meebrengt)...
hieraan kunnen wij jammergenoeg echt niks aan versnellen  Undecided
« Last Edit: Friday Sep 26, 2008 at 15:22 by Steven » Logged

Wieten
Jr. Member
**

« Reply #3 on: Saturday Sep 27, 2008 at 18:32 »

Hallo
Bedankt voor uw snelle reaktie en voor de inlichting, maar ik weet nog niet of ik het bord zal inleveren ,ik kan niet het risico lopen dat ik terug een maand zonder computer zit
In elk geval voor mij geen Gigabyte meer, een nieuw moederbord  van 225€ die voor de tweede maal in 9 maanden defekt is , met het risico dat hij nog eens een maand weg moet, is er voor mij teveel aan

groeten
Wieten  Huh
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #4 on: Sunday Sep 28, 2008 at 17:25 »

Gigabyte is zeker geen slecht merk, maar je moet altijd een beetje geluk hebben natuurlijk. De keuze voor het al dan niet inleveren is uiteraard uw keuze... Ik ben wel van mening dat je beter een bord van rond de honderd euro koopt en die euro's extra investeert in de processor of het geheugen. Da's natuurlijk persoonlijk.

Indien je je bord binnen brengt zullen we in ieder geval proberen om alles zo snel mogelijk te regelen.

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: terug moederbord Gigabyte « previous next »
Jump to: