*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Friday Feb 10, 2012 at 06:27

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8836 Posts in 1306 Topics by 636 Members Latest Member: - Willy1947 Most online today: 18 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Acer Laptop 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 Print
Author Topic: Acer Laptop  (Read 7775 times)
REFEREE
Sr. Member

« Reply #15 on: Tuesday Nov 25, 2008 at 04:46 »

Heb ik bij jullie gekocht, dat staat op die factuur, dat zal dan wel voldoende zijn veronderstel ik?
Dan hoop ik hem snel terug te hebben.
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #16 on: Tuesday Nov 25, 2008 at 08:40 »

Pakket telt wel alleen als je de papieren die erin zitten hebt geregistreerd... Staat er duidelijk op. Hoop dat je dit gedaan hebt. 't Is niet voldoende om gewoon een pakketje die op uw factuur staat als extra garantie te willen rekenen.

The only thing to fear is running out of beer!
Steven
Codima

« Reply #17 on: Tuesday Nov 25, 2008 at 09:20 »

pakket moet ook geregistreerd zijn binnen de 1e maand na aankoop

REFEREE
Sr. Member

« Reply #18 on: Wednesday Nov 26, 2008 at 20:50 »

nee, heb ik niet gedaan vrees ik...weet het niet zeker.
Ik wist ook niet dat moest gebeuren, heeft me niemand gezegd.
Kan dit nog opgelost worden?
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #19 on: Thursday Nov 27, 2008 at 11:46 »

Kan niet meer opgelost worden. Wordt meestal gezegd in de winkel.

Zelfs indien dit niet gezegd is: het staat duidelijk op de papieren in het pack.
Je moet daar maar even naar gekeken hebben om te zien dat je moet registreren.

REFEREE
Sr. Member

« Reply #20 on: Thursday Nov 27, 2008 at 22:12 »

sorry, vind dat maar flauwe uitleg. Mij heeft niemand gezegd, en al die papieren die erbij zitten lees ik niet allemaal.
Het staat wel op jullie factuur, extra warranty dat ik daar voor betaald heb...
Trouwens, kan je dat ergens nakijken of dat geregistreed is?....
« Last Edit: Thursday Nov 27, 2008 at 22:39 by REFEREE » Logged
Steven
Codima

« Reply #21 on: Thursday Nov 27, 2008 at 23:02 »

het is normaal de bedoeling dat je toch ten minste s de informatie doorneemt...als je deze gewoon s doorbladerd merk je al snel dat daar een unieke code bij zit

David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #22 on: Friday Nov 28, 2008 at 10:16 »

Nakijken lijkt me moeilijk. Gewoon Acer even bellen.

Zoals gezegd, negen op de tien keer zeggen we in de winkel dat u dit dient te registreren.

Het is hoe dan ook moeilijk op ons te schuiven als u een garantiepakket koopt en niet een blik op de papieren werpt.
Het staat heel duidelijk vermeld, je hoeft er niet meer dan enkel de eerste pagina voor te bekijken.
Ik ben dan ook niet akkoord met de 'flauwe uitleg'.

REFEREE
Sr. Member

« Reply #23 on: Friday Nov 28, 2008 at 15:54 »

Het gaat niet om op jullie te schuiven, wel hoe op te lossen.
Ik alleszins dom, of het nu jullie schuld is of die van mij, dat ik die garantie betaald heb, en er niet kan van genieten.
Trouwens, ik heb er wel voor betaald, wat gebeurd er dan met dat geld?

Zonder die extra garantie, moet ik dus allicht langer wachten voor herstelling?
En zou de herstelling dan ook nog gratis zijn? (laptop is anderhalf jaar oud).
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #24 on: Friday Nov 28, 2008 at 17:33 »

Bel naar Acer en vraag het. Dit is iets dat zij regelen...

België/Luxemburg:
Acer Infolijn (voor productinformatie, niet voor technische vragen of reparaties)
particulieren & resellers: +32 – 3 2305032
Acer Helpdesk België: (voor technische vragen en aanmelding/status reparaties)
particulieren & resellers: 078-150023

Ik zou de infolijn eerst proberen.

Op de acer website staat het overigens ook heel duidelijk ivm de activatie van het produkt. En ik denk zelf dat het op de buitenkant van de verpakking ook staat dat deze niet geldig is zolang niet geactiveerd...
clickie clickie

AcerAdvantage is een Europees programma dat u kunt aanschaffen bij Acer producten. AcerAdvantage moet worden aangeschaft en geactiveerd binnen 365 dagen vanaf de aanschaf van de notebook. Deze termijn zal worden gereduceerd tot 90 dagen vanaf aankoopdatum, wanneer uw garantie-uitbreiding accidentele schade dekt. De aankoopdatum moet worden aangetoond door middel van een factuur of kassabon, waarvan een kopie naar Acer moet worden verstuurd.

Misschien dat't op te lossen valt als beide produkten op één factuur staan, maar dat zal je met Acer moeten uitvechten...
« Last Edit: Friday Nov 28, 2008 at 17:34 by thamar » Logged

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
REFEREE
Sr. Member

« Reply #25 on: Saturday Nov 29, 2008 at 06:06 »

kunnen jullie voor me niet eens luisteren, jullie hebben nog kopie van factuur zitten?
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #26 on: Saturday Nov 29, 2008 at 10:18 »

Wij kunnen niet meer doen dan u in dit geval. We krijgen als leverancier niet meer gehoor dan u als particulier.

Iets regelen zal waarschijnlijk niet meer mogelijk zijn. U bent niet de eerste die zijn pakket vergeet te registreren, in de vorige gevallen wilde Acer daar niks meer aan doen. Het geld dat u aan het pakket heeft uitgegeven zal u hoogst waarschijnlijk niet terug kunnen vragen. Vergeet ook niet dat in het pakket een tas en muis zaten die u waarschijnlijk wel zal hebben gebruikt.

De Europese wetgeving stelt dat de consument recht heeft op minstens 2 jaar garantie. Uw toestel is geen 2 jaar oud. In principe valt het dus onder garantie, wat wil zeggen dat als er inderdaad iets defect is u niks zal betalen. Gewoon bellen en laten ophalen dus, hoe langer je wacht, hoe langer em niet zal werken ^^

Het verschil tussen met of zonder pakket is inderdaad de snelheid. Het duurt allemaal wat langer zonder.
« Last Edit: Saturday Nov 29, 2008 at 10:35 by Marceloki » Logged

REFEREE
Sr. Member

« Reply #27 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 10:11 »

Acer heeft laten weten dat er GEEN 2 jaar garantie is op de laptop, en bij herstelling er dus WEL gaat moeten betaald worden!
Ze vragen de code van extra garantie te registreren via de website http://www.aceradvantage.com
Wat moet ik daar invullen, en waar kan ik dat vinden?
Hebben jullie dit?Huh
Zo ja, kan je me doormailen aub?
Inloggen

CODE 
  .   .   .     

Wachtwoord

Mailen kan op bart.de.pauw4@telenet.be

Bedankt
« Last Edit: Tuesday Dec 30, 2008 at 10:28 by REFEREE » Logged
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #28 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 10:48 »

Extra garantie heb je alleen via een Acer Warranty Pack. Dit is een pack die je kan kopen om je Acer garantie te verbeteren / verlengen. Als je dit pack niet hebt gekocht kan je ook geen code invullen. De link van de site en de code vind je op de papieren die bij dit pack horen. Wij kunnen u dit niet bezorgen.

De wettelijke garantieperiode is 2 jaar sinds 1 januari 2005 (Europese wetgeving). Acer heeft dit echter pas doorgevoerd in de zomer van 2007. Als je laptop nog geen 2 jaar oud is maar wel uit de eerste helft van 2007 doet Acer hier dus lastig over.

REFEREE
Sr. Member

« Reply #29 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 10:51 »

Ik heb dit pack wel geckocht, staat op factuur die ik naar jullie gemaild heb. Maar vind die code nergens terug.
Pages: 1 [2] 3 Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Acer Laptop « previous next »
Jump to: