*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Friday Feb 10, 2012 at 06:28

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8836 Posts in 1306 Topics by 636 Members Latest Member: - Willy1947 Most online today: 18 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Acer Laptop 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3] Print
Author Topic: Acer Laptop  (Read 7776 times)
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #30 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 10:58 »

Ik ga niet steeds eerst even op uw factuur kijken...

Die code staat op de papieren die in de doos van uw pack zitten, samen met de volledige uitleg. Is zo'n klein bundeltje papieren waar een plastiekfolie rond zit. Zonder deze papieren kan je je pakket niet registreren. Ze steken deze papieren normaal in de bijgeleverde tas. Die zullen daar nu uiteraard niet meer inzitten, maar je zal ze moeten vinden. Wij kunnen dit niet achterhalen voor u.

The only thing to fear is running out of beer!
REFEREE
Sr. Member

« Reply #31 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 11:14 »

Kan ik zo nog nieuw pack kopen, en dat dan wel registreren? Kans is groot dat die papieren hier niet meer heb.
Steven
Codima

« Reply #32 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 11:33 »

Die code gaat nooit vermeld staan op de factuur maar wel in het pakket zelf

REFEREE
Sr. Member

« Reply #33 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 12:54 »

Ja ok, maar als ik die code niet meer vind....
Kan ik dan ander pakket kopen, die registreren, en dan laptop binnensteken?
Ik krijg er dan zowiezo nieuwe muis en tas bij...
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #34 on: Tuesday Dec 30, 2008 at 13:14 »

Normaal gezien moet je dat pakketje binnen de 2 maand (da's toch wat ik dacht) registreren. Normaal gezien is het nu te laat om een nieuw pakket kopen. Google je best even op. Volgens mij gaat een nieuw pakket je niet helpen.
« Last Edit: Tuesday Dec 30, 2008 at 13:14 by Marceloki » Logged

Munin
Jr. Member
**

« Reply #35 on: Tuesday Jun 09, 2009 at 08:34 »

Ik heb ook shit gehad met de service van acer, ik denk dat ze ervoor gezorgd hebben dat ik nooit meer een acer koop. Al na een jaar had ik last van technische problemen met mijn laptop (de ventilator begon abnormaal veel lawaai te maken en nee dit is niet het normale zoemen van een ventilator, maar eerder het geluid van een ventilator die tegen zijn behuizing schraapt), toen ik die toen opstuurde naar acer was het bena meer dan een maand eer ik hem terug kreeg. En je mag eens raden: de ventilator was nog altijd niet gerepareerd. In het despatch report stond er dan een opmerking "no problems found, if the laptop heats the fan makes some noise: this is perfectly normal".

Nu kon ik moeilijk mijn laptop weer terug sturen naar acer (omdat ze er wss toch weer niks aan zouden doen), 2 jaar later begeeft mijn ventilator het (tegen dan had ik al een aantal dingen geprobeerd om hem toch te koelen). Eerst had ik men laptop aangeboden voor reparatie en gevraagd of ik hem gratis kon gerepareerd krijgen (aangezien hij eigenlijk tijdens de garantieperiode diende gerepareerd worden en het despatch report duidelijk stelde dat er niets mis was met mijn ventilator en hij nu heel "toevallig" het begeeft). Die van het call-center moest wss her procedure volgen en zei dat dat niet kon en dat ik eerst mijn bevestiging moest geven dat ik de betaling van de reparatie zou doen. Dat heb ik dan maar gedaan, ik heb dan een aangetekende klachtbrief naar acer gestuurd alwaar ik eens duidelijk de stand van zaken uiteenzette. Na deze brief lieten ze mij weten dat ze bezig waren om het probleem op te lossen en mijn toestel voor een nieuw zouden omruilen. Maar nu, 2 maanden (een klachtbrief, een paar mails en vele telefoontjes) later heb ik nog altijd geen laptop ...  (verwacht wordt dat ik hem deze week nog zal krijgen).

Ik dacht dat de computerfabrikanten met "DELL-HELL" hun lesje hadden geleerd? (http://www.pcr-online.biz/news/29347/Dell-Hell-PR-disaster-could-take-ten-years-to-fix)
Blijkbaar is het tijd dat ze dit een tweede keer meemaken, zodat ze beseffen wat het woord "customer-service" betekend. Ik moet wel zeggen dat dit niet voor alle computerfabrikanten het geval is, voor een merk als "apple" durf ik mijn hand wel in het vuur steken. Met apple heb je namelijk meestal de customer service niet nodig omdat je computer/Ipod/... meestal gewoon werkt (zelfs na 10 jaar). En als je apple nodig hebt dan heb je tenminste degelijke service. Een nadeel is wel dat apple geen echte gamecomputer is (althans als je macintosh erop draait) en ik weet ook niet of het ideaal is om er alleen windows op te draaien.

Wat ik aanraad als je een gegronde klacht hebt is een aangetekende brief (waar je je klacht duidelijk in beschrijft), het kost relatief weinig en het bespaart je wss veel frustraties en tijdverlies.
« Last Edit: Tuesday Jun 09, 2009 at 08:54 by Munin » Logged
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #36 on: Tuesday Jun 09, 2009 at 10:41 »

Moet bij worden gezegd dat de service op dit moment wel in orde is, er is aan gewerkt, en dat bij bovenstaande het probleem was dat het garantiepakket niet geregistreerd was, wat wel duidelijk vermeld staat op de papieren in het pakket. Je kan altijd problemen hebben, bij elke fabrikant, helaas.

Dit onderwerp is trouwens al 6 maanden gedaan Wink

REFEREE
Sr. Member

« Reply #37 on: Saturday Nov 21, 2009 at 04:20 »

trouwens, mag ook gezegd worden, dit is allemaal in orde gekomen!
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #38 on: Saturday Nov 21, 2009 at 12:26 »

Smiley

Pages: 1 2 [3] Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Acer Laptop « previous next »
Jump to: