*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 03:31

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 12 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Aankoopadvies (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: nieuwe kaart met DVI-D output 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: nieuwe kaart met DVI-D output  (Read 484 times)
dabur01
Newbie
*

« on: Friday Apr 10, 2009 at 20:40 »

Hey,

m'n ATI X850 XT kaart is het langzaamhand aan het begeven. BSOD's en strepen, vierkantjes in alle kleuren van de regenboog.
(herinstall van m'n vista en stofzuigbeurt al voorbij  Sad )

Nu zoek ik een goeikoop vervanger (max 75 euro) voor m'n ouwe bak hier (AMD Dualcore 4200+).

Echter vind ik allemaal DVI-I kaarten op de codima site, en m'n scherm is een Benq FP91GX (yep) met enkel DVI-D en/of VGA.

Wat raden jullie me aan?
Hier vond ik een gforce 9500 gt (die jullie ook verkopen) maar expliciet met dvi-d (of is dees een foutje, als ik zoom op de foto is dit wel degelijk een DVI-I) http://www.pixmania.co.uk/uk/uk/1714471/art/msi/geforce-9500-gt-512-mb-d.html?srcid=867

Groetjes.
Steven
Codima

« Reply #1 on: Saturday Apr 11, 2009 at 11:42 »

het belangrijkste bij dvi is je kabel, op de grafische kaarten kan je zowel dvi-d als dvi-i aansluiten, enkel zal je monitor dvi-i zijn.
met deze kaart heb je genoeg als alternatief.

Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Aankoopadvies (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: nieuwe kaart met DVI-D output « previous next »
Jump to: