*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Friday Feb 10, 2012 at 05:32

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8836 Posts in 1306 Topics by 636 Members Latest Member: - Willy1947 Most online today: 18 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Thuisnetwerken en Internet (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Ethernet Switch 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Ethernet Switch  (Read 1647 times)
frederikd
Jr. Member
**

« on: Thursday Aug 27, 2009 at 15:23 »

Ik heb onlangs een Powerline HD Starter Kit van netgear aangeschaft omdat het signaal mijn draadloze router niet ver genoeg ging. Ik zit echter nog met een klein probleem, mijn ADSL Router (Scarlet) heeft maar één ethernet poort, met mijn draadloze router was dit geen probleem, die had er 4.
Ik ben op zoek naar een switch waaraan ik mijn ADSL router kan aanhangen en zo mijn PC en Powerline aanschakelen. De switch heb ik liefst zo klein mogelijk, met weinig ledjes en een zo laag mogelijk stroomverbruik.

Ik had dit in gedachten:
http://www.codima.be/product/1520/netgear-5poorts-10100-desktop-switch-FS105IS.aspx

Kan dit toestel mijn probleem oplossen?

Alvast bedankt.

EDIT: Ik zou ook liefst een switch hebben die alle data 'onbewerkt' doorstuurt, zodat ik voor de switch zelf niet nog eens port forward moet doen, indien mogelijk...

« Last Edit: Thursday Aug 27, 2009 at 15:29 by frederikd » Logged
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #1 on: Friday Aug 28, 2009 at 09:44 »

mijn ADSL Router (Scarlet)

Dit is geen router, dit is een ethernet modem.

De switch die u voorstelt zal perfect voldoen.

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Thuisnetwerken en Internet (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Ethernet Switch « previous next »
Jump to: