*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Saturday Feb 11, 2012 at 06:06

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8836 Posts in 1306 Topics by 636 Members Latest Member: - Willy1947 Most online today: 17 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: MSI P965 Neo Defect 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: MSI P965 Neo Defect  (Read 1988 times)
sleepwalker
Jr. Member
**

« on: Monday Aug 31, 2009 at 18:38 »

Mijn oude pctje stond al een maand of 2 rustig te wachten tot ik hem nog eens nodig had. Toen ik hem wou booten met windows cd en lege hard disk was dit een no go. Kreeg eerst een APCI blue sceen , google , knopje induwen en de install gaat dan wel door. Nu hetkent mijn moederbord dan plots men ps2 keyboard (ook getest met usb) niet meer.
DVDRom er uit gehaald , met fresh installed xp geprobeert ook een no go. (weet ni of dit zowiso ging lukken maar eens testen kan nooit kwaad) . Dan maar andere dvd rom in gehangen , opnieuw getest , opnieuw no go.
Memory latjes een per een , no go. Memory vervangen , no go.
Tot slot dan maar de grafische kaart in andere pc gehangen en die werkte perfect.
Dan als laatste testje een Live ubuntu cd in de dvdrom en ook daarmee kon hij niet booten.
Voeding is een 520W enermax die nog mijn i7 draaiende hield enkele maanden terug en ook de huidige voeding van mijn i7 kon geen hulp bieden. Smiley

Is het goed als ik nu aanneem dat het moederbordje zijn geest heeft gegeven? De cpu heb ik nog niet getest in andere pc maar die sluit ik standaard uit als boosdoener.

Morgen kom ik eens langs met het moederbord. Als ik nog dingen kan testen ondertussen , feel free to let me know!
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #1 on: Tuesday Sep 01, 2009 at 09:26 »

U heeft zowat alles geprobeerd dat u kan proberen. Binnenbrengen dus.

The only thing to fear is running out of beer!
sleepwalker
Jr. Member
**

« Reply #2 on: Tuesday Sep 01, 2009 at 09:28 »

Breng ik hem binnen met cpu + cooler der op voor eventuele tests of volledig kaal?
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #3 on: Tuesday Sep 01, 2009 at 12:54 »

't Goh, liefst de volledige PC als 't even kan, is makkelijker en beter om te testen.

The only thing to fear is running out of beer!
sleepwalker
Jr. Member
**

« Reply #4 on: Tuesday Sep 01, 2009 at 13:54 »

De hele pc zal moeilijk worden. Sommige onderdelen draaien nu mee in een ander bakje Smiley

Moederbord + cpu + cooler en memory kan echter wel

Resulteert het testen zich in kosten voor mij want wil namelijk gewoon garantie claimen. Als er extra kosten komen ben ik eerder geneigd om te wachten op i5
« Last Edit: Tuesday Sep 01, 2009 at 13:55 by sleepwalker » Logged
Steven
Codima

« Reply #5 on: Tuesday Sep 01, 2009 at 14:18 »

ik vermoed dat het moederbord reeds meer dan 2 jaar oud is en dus buiten onze garantie valt, werkuren zullen dus worden aangerekend.

sleepwalker
Jr. Member
**

« Reply #6 on: Tuesday Sep 01, 2009 at 14:22 »

Nee alles valt nog perfect binnen de garantietermijn. De volledige pc is aangekocht in november 2007. Anders had ik deze post niet gemaakt en gewoon nieuwe pc samen gesteld na 6 september Smiley
Steven
Codima

« Reply #7 on: Tuesday Sep 01, 2009 at 15:50 »

dan zullen geen kosten aangerekend worden als blijkt dat een van de onderdelen in garantie defect blijkt te zijn

sleepwalker
Jr. Member
**

« Reply #8 on: Wednesday Sep 02, 2009 at 11:10 »

Bedankt voor de goeie service ! Grin
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: MSI P965 Neo Defect « previous next »
Jump to: