*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 03:46

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 12 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: sony vaio doet niets meer 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: sony vaio doet niets meer  (Read 1572 times)
chiMicke
Newbie
*

« on: Friday Sep 11, 2009 at 18:11 »

Nadat ik gisteren deze laptop (sony vaio vgn-fe21b) heb opgestart bleef hij eerst hangen bij het aller eerste bootscherm. Na manueel afsluiten startte hij wel normaal op. Daarna startte ik hem terug op in safe mode (geen extra's) ging even weg omdat zo opstarten nogal lang kan duren. Toen ik terug kwam was de laptop min of meer dood. Startknop doet absoluut niets meer en iets anders werkt dan uiteraard ook niet.

Het gebrek aan bootscherm, bios toegang, geen ventilators die aanspringen doet mij vermoeden dat die een voedingsprobleem is. Is daar mogelijk nog iets aan te doen? Een andere mogelijkheid is dat er ergens op het moederbord iets is doorgebrand ofzo, maar dan moet het al een heel elementair deel zijn volgens mij. Als dat het geval is, is de laptop niet echt meer te redden vermoed ik.

Kan iemand helpen of tips geven?

Bedankt!
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #1 on: Monday Sep 14, 2009 at 21:49 »

Batterij uithalen, stroom uithalen en aantal minuten wachten
Dan de hele zooi er terug in en kijken of de pc start.

Eens heel lang de powerknop inhouden, lossen en gewoon weer induwen.

Externe monitor op aansluiten en kijken of deze beeld geeft.

Als de drie bovenstaande tips niet helpen is je toestel inderdaad ten dode opgeschreven.

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: sony vaio doet niets meer « previous next »
Jump to: