*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Friday Feb 10, 2012 at 06:08

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8836 Posts in 1306 Topics by 636 Members Latest Member: - Willy1947 Most online today: 18 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: accu laptop 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: accu laptop  (Read 653 times)
djoren
Hero Member

« on: Tuesday Jun 15, 2010 at 17:51 »

ik heb nog geen 2 maanden geleden een laptop gekocht bij codima (acer aspire 5740G) en de accu is nu blijkbaar kapot.
ik kan nog perfect op mijn laptop werken maar bij het icoontje van de batterij staat er : 'op netstroom, accu wordt niet opgeladen'
ik heb opgezocht op internet wat het probleem zou kunnen zijn en blijkbaar is mijn accu kapot.
moet ik nu mijn hele laptop binnen doen en laten opsturen en zo of is de accu alleen voldoende?
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #1 on: Wednesday Jun 16, 2010 at 09:25 »

Compleet naar hier brengen.

The only thing to fear is running out of beer!
djoren
Hero Member

« Reply #2 on: Wednesday Jun 16, 2010 at 12:02 »

het blijk momenteel opgelost te zijn, ik heb de accu en de lader er uitgehaald en een half uur er uit gelaten en dan weer opgestart met de accu en lader er in en hij laad weer op. hopelijk blijft het zo.
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #3 on: Wednesday Jun 16, 2010 at 12:17 »

Anders brengen dus

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: accu laptop « previous next »
Jump to: