*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 04:28

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 12 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: ram geheugen 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: ram geheugen  (Read 574 times)
pieter.lowie
Newbie
*

« on: Wednesday Jun 23, 2010 at 18:09 »

Hallo,

Een goeie maand geleden kocht ik:
Kingston 6GB (3x 2GB) 1333MHz DDR3 Lifetime Warranty [DD3KINKVR1333D3N9K3G]

Nu heb ik sinds gisteren last van crashes terwijl ik aan het gamen ben. Na volledig herinstalleren van het game bleef het probleem zich voordoen en zocht ik verder op het internet. Ik vond dat het ook aan mijn geheugen zou kunnen liggen dus deed ik memtest86+ v1.40 daarin vond hij nogal snel fouten. verwijderde het laatste latje van de 3 en hij vond geen fouten meer. stak het er terug in en hij vond natuurlijk terug dezelfde fouten. Ik nam het latje er terug uit en starte mijn pc normaal op en starte dezelfde game en kreeg ook geen crash meer. Dus mijn conclussie is waarschijnlijk duidelijk, dat er iets mis is met mijn ram latje Smiley.

Nu is de vraag, is er hier garantie op en kan dit vervangen worden of moeten alle 3 de latjes best tegelijk vervangen worden?

Mvg,
Pieter
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Thursday Jun 24, 2010 at 07:22 »

En wat zegt het als je dat latje in een ander slot steekt? Dus 2 latjes vervangt van plaats...

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #2 on: Thursday Jun 24, 2010 at 10:05 »

memtest downloaden en uitvoeren. Als dit fouten geeft langskomen met de volledige geheugenkit, bij voorkeur met de verpakking. 't Is ook altijd handig als je een digitale foto van de memtestfouten kan meebrengen.

Indien geen memtest fouten best de PC in zijn geheel binnenbregen, 't is goed mogelijk dat er dan bijvoorbeeld iets scheelt met het moederbord, maar we kunnen dat alleen verifieren door zelf eens te zoeken.
« Last Edit: Thursday Jun 24, 2010 at 10:05 by David » Logged

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: ram geheugen « previous next »
Jump to: