*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 04:34

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 12 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: onstabiele pc 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: onstabiele pc  (Read 1298 times)
djoren
Hero Member

« Reply #15 on: Tuesday Oct 19, 2010 at 16:45 »

en hij is weer vertrokken zeer regelmatig een bluescreen en hij start dan weer opnieuw op. Sinds ik dat nieuw mobo en voeding heb heb ik de hdd geformateerd en windows 7 64 bit op gezet dus ik denk ook niet dat het aan een virus of zo kan liggen. iemand een idee of oplossing?
djoren
Hero Member

« Reply #16 on: Tuesday Oct 19, 2010 at 16:49 »

zo het aan mijn videokaart kunnen liggen? het is vooral als ik tv kijk dat ik een bluescreen krijg en al itunes gewoon opstaat of zo krijg ik dat niet. is er een manier om dat te testen (ik heb geen andere videokaart in huis)
azerty
Hero Member

« Reply #17 on: Wednesday Oct 20, 2010 at 11:18 »

uitwisselen is de enige manier om het degelijk te testen.

maar je zegt tv kijken? heb je een tv kaart? ik heb de asus hybrid bla bla erin steken en had er ook vaak problemen mee tot ik het rare kabeltje van de infrarood ontvanger uit de kaart haalde
djoren
Hero Member

« Reply #18 on: Wednesday Oct 20, 2010 at 12:13 »

bij mij is het zo een msi usb stick voor dvbt ontvangst. aangezien mijn videokaart niet meer in garantie is heb ik zelf eens geprobeerd, ik heb de koelblok er af gehaalt en eens afgekuist en nieuwe koelpasta op gedaan en heb gisteren heel de avond tv kunnen kijken zonder bsod. maar nu weet ik niet of het toeval is of niet. het zou misschien ook aan die stick kunnen liggen want die krijgt altijd heel warm als hij in gebruik is. (die stick is wel nog in garantie)
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #19 on: Wednesday Oct 20, 2010 at 14:13 »

Kunnen we van hier niet met zekerheid zeggen. Trial en error uitvoeren. Pasta maakt in ieder geval weinig of geen verschil.

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: 1 [2] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: onstabiele pc « previous next »
Jump to: