*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 04:38

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 12 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Zending niet ontvangen 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Zending niet ontvangen  (Read 579 times)
microchip
Newbie
*

« on: Saturday Oct 09, 2010 at 11:17 »

Hello,

Onlangs heb ik een mobo van MSI besteld. Ik heb ook van Codima de track & trace code gekregen om mijn pakketje to volgen. Het probleem is dat het pakketje op vrijdag 08/09/10 in de voormiddag bij mij thuis is geleverd (als te zien is op de track & trace) maar ik kon toen onmogelijk thuis zijn om het in ontvangst te nemen (moest naar het ziekenhuis met moeder). De leverancier heeft ook absoluut geen bericht achtergelaten (ie, geen briefje of zo wat voor mij heel slechte service is). Nu is het op de track & trace te zien dat het pakketje teruggestuurd is naar de GLS magazijn in Vilvoorde.

Vraag is nu, wie moet it contacteren voor een tweede zending, Codima of GLS? En gaan er extra kosten betaald moeten worden als ze het opnieuw sturen?
azerty
Hero Member

« Reply #1 on: Sunday Oct 17, 2010 at 10:46 »

"laat"

tweede zending is gratis bij gls, normaal leveren ze vanzelf een 2de keer, anders gls contacteren
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Zending niet ontvangen « previous next »
Jump to: