*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Tuesday May 22, 2012 at 04:59

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 12 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Suggesties voor producten (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: EVGA GeForce GTX 590 Classified 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: EVGA GeForce GTX 590 Classified  (Read 467 times)
ssoele
Full Member

« on: Sunday Apr 10, 2011 at 19:13 »

Ik vroeg me af of ik op een of andere manier aan een EVGA GeForce GTX 590 Classified zou kunnen geraken.
http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=03G-P3-1598-AR&family=GeForce%20500%20Series%20Family&sw=

Als iemand ergens weet waar je er aan een kunt geraken, zou mooi zijn.
« Last Edit: Sunday Apr 10, 2011 at 19:14 by ssoele » Logged
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #1 on: Tuesday Apr 12, 2011 at 11:41 »

Ik zou je sterk ontraden om in BE een EVGA kaart te kopen, de kaarten op zich, dat lukt wel, maar de service na verkoop is een ramp, omdat dit merk zich niet op de EU richt.

Je kan altijd een mailtje sturen naar info@codima, dan kijken we na of de kaart leverbaar is. Hou er wel rekening mee dat de prijs in dollar die op de website van EVGA staat totaal niet vergelijkbaar zal zijn met de prijs hier, dit zal duurder zijn.

Er is trouwens stock van de Gigabyte GTX590.

The only thing to fear is running out of beer!
ssoele
Full Member

« Reply #2 on: Tuesday Apr 12, 2011 at 16:43 »

EVGA heeft ook een EU website
http://eu.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=03G-P3-1598-AR&family=GeForce%20500%20Series%20Family&uc=EUR

Hier staat ook de prijs in EUR, € 669.99.

De reden waarom ik EVGA kies boven Gigabyte is vooral het design, de kaart is het standaard design, dus daar is geen verschil.
De kaart van Gigabyte is mooi, maar past niet bij de rest van mijn setup.
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #3 on: Wednesday Apr 13, 2011 at 13:50 »

Die prijs is sowiezo ook niet de BE prijs hoor :p

Je kiest uiteraard het merk dat je zelf wil, maar ik zou opletten met het kiezen van een specifieke kaart gewoon om het design. Bij kaarten zoals deze zijn defecten zo al moeilijk genoeg om hersteld te krijgen binnen een redelijke termijn.

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Suggesties voor producten (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: EVGA GeForce GTX 590 Classified « previous next »
Jump to: