*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 05:39

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 9 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Probleem in verband met draadloos toestenbord.. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Probleem in verband met draadloos toestenbord..  (Read 127 times)
Toupi
Jr. Member
**

« on: Friday Dec 23, 2011 at 13:42 »

Beste

Er is een probleem met mijn draadloos toetsenbord, ik zal de situatie eerst even snel schetsen..

Tijd terug had ik een draadloze usb connector op mijn computer voor mijn toetsenbord..
Op een bepaald moment bewoog mijn muis helemaal uit zichzelf, ik las op verschillende fora al dat zo'n draadloze connector voor toetsenbord/muis zo'n probleem kan geven...
Ik had mijn windows al opnieuw geïnstalleerd, denkende dat het om een hacker ging..
Toen windows er opnieuw opstond ging de muis alweer uit zichzelf bewegen, toen ik doorhad dat het aan de connector zou kunnen liggen ging ik dit testen, toen de muis uit zichzelf bewoog trok ik de usb connector eruit en ja hoor de muis bewoog niet meer.

Nadien had ik het toetsenbord en de connector weggelegd en een ander toetsenbord met zijn usb connector aangesloten en maanden gebeurde het niet meer dat de muis uit zichzelf bewoog, nu is het echter terug...

Iemand suggesties wat te doen? Want het zou me sterk verbazen dat de usb connectors beiden gewoon defect zijn geraakt...
Wat ik wel nog kan vertellen is dat ik vermoed dat bij beide toetsenborden ook een muis was inbegrepen.. en die muizen gebruik ik dus niet..
Wat ik gebruik is het draadloos toetsenbord MK3000 van logitech en de logitech MX518 muis (met draad)

David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #1 on: Tuesday Dec 27, 2011 at 11:13 »

Ik zou eens een andere muis proberen Wink

The only thing to fear is running out of beer!
Toupi
Jr. Member
**

« Reply #2 on: Tuesday Dec 27, 2011 at 22:21 »

Oke, alleen komt het probleem nu heel weinig voor tegenover de vorige keer, heb het 1 keer gehad en nu lijkt het weer over..
Als het zich weer voordoet ga ik een andere muis aansluiten..

Toupi
Jr. Member
**

« Reply #3 on: Tuesday Apr 10, 2012 at 21:43 »

Heb hier trouwens het probleem gevonden!
Was gewoon zeer eenvoudig mijn vader die zijn draadloze muis af en toe gebruikte en mijn draadloze adapter nam deze gewoon over..
« Last Edit: Thursday Apr 12, 2012 at 21:23 by Toupi » Logged

David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #4 on: Wednesday Apr 11, 2012 at 17:18 »

Smiley

The only thing to fear is running out of beer!
Pages: [1] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Probleem in verband met draadloos toestenbord.. « previous next »
Jump to: