*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 06:23

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 9 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: welk moederbord voor P4 1.6Ghz? 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: welk moederbord voor P4 1.6Ghz?  (Read 905 times)
Kokopelli
Jr. Member
**

« on: Thursday Oct 13, 2005 at 20:25 »

Heb een afgedankte PC gekregen van een vriend.  Het moederbord is dood.  Op de CPU lees ik Intel P4 1.6Ghz/256/400/1.75V (Costa Rica)
Nu lijkt dit me nog best aardig voor mijn zoontje om wat dvd's te bekijken enzo, dus wil ik een moederbord kopen om de PC opnieuw draaiend te krijgen.
Komt de Asrock P4i45E hiervoor in aanmerking ?  Of zijn er andere en betere suggesties ?
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Thursday Oct 13, 2005 at 21:31 »

Die bordjes doen wat ze moeten doen, werken. Niet meer niet minder...

Geen 20 gadgets erbij, gewoon basic. Kan je niks met misdoen.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Pages: [1] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: welk moederbord voor P4 1.6Ghz? « previous next »
Jump to: