*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 06:25

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 9 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Goeie voeding? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Goeie voeding?  (Read 1025 times)
Cornholiox
Sr. Member

« on: Sunday Oct 16, 2005 at 23:28 »

hallo,

ik zou graag weten of deze voeding goed is http://www.codima.be/nl/product.aspx?1299

ik heb namelijk die kabels nodig:
-24 pins atx power connector, 4 pins 12 volt, 2  4 pins voor cd-rom stations, een voor diskette, harde schijf, en ook dat kan aansluiten voor mijn 3 a 4 koelers(4pins) en ook voor mijn EZ plug (voor SLI stabiliteit), 6 pins voor videokaart.

ik weet dat er 4 pins zijn aan de koelers maar is het zeker goed die voeding???

grtz
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Monday Oct 17, 2005 at 16:44 »

Die voeding is heel goed, er zitten achteraan ook controlelampjes op voor u voltages. Als deze te laag of te hoog zijn branden de lampjes rood,en kan je de voltage bijregelen tot het lampjes groen is.

OCZ is één van de betere merken op de markt. Zij houden zich ook bijna uitsluitend bezig met produkten voor de performance markt.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Randy
Guest
« Reply #2 on: Friday Nov 04, 2005 at 23:38 »

idd, OCZ is de king, een héél handig systeem
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Goeie voeding? « previous next »
Jump to: