*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 06:28

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 9 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: garantie of niet? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: garantie of niet?  (Read 1209 times)
Sagax
Jr. Member
**

« on: Thursday Oct 20, 2005 at 20:48 »

hallo

ik heb op 23/02/2005 een Thermaltake Bigwater waterkoeling set gekocht.
ik heb al die maanden genoten van een prima waterkoelingssetje, tot gisteren. Shocked
Ik hoorde een bruisend geluid, en toen ik de PC opendeed om te checken zag ik dat er lucht in het circuit was gekomen. Ik wist nog niet hoe die lucht er was ingekomen. Toen zag ik dat mijn grafische kaart onder de koelvloeistof zat (het lek was blijkbaar al meerdere dagen oud) en de oorzaak bleek het CPU-block te zijn. Die holle vijsjes (die in het cpu-block vast zitten en waar je je tubing op aansluit) daar ging het water langzaam door de schroefdraad. Ik snap het nog altijd niet goed. Ik weet ook niet hoe er zoveel lucht in het watercircuit kon komen door zo'n klein lek. Er zaten nogtans geen schroefjes los. alles zat nog prima in elkaar.
Mijn grafische kaart heeft een tijdje een roze-achtig beeld gegeven, maar alles is nu hersteld, behalve dat CPU-block.

Nu is mijn vraag of daar nog garantie op zit. Ik heb het dus op 23/02/2005 gekocht en ben nog in het bezit van factuur. Het enige waar wat aan scheelt is het CPU-block.  

greetz, sagax
brechtvm
Hero Member

« Reply #1 on: Thursday Oct 20, 2005 at 21:30 »

off topic : Sagax > zottegem > waar als ik wéten mag ?
ik ben namelijk ook van zottegem

on topic : heb snel je post geskimt..en wat ik weet is dat op alle componenten 1 jaar garantie geld, tenzij anders vermeld door de fabrikant...
(staat ook op codima site)

mvg,
brechtvm

.: Going Laptop instead of multiple desktops :.
Sagax
Jr. Member
**

« Reply #2 on: Saturday Oct 22, 2005 at 16:04 »

offt. dicht bij de bijlokewijk.  ik zit ook op telenet games forum Smiley

ont. bedankt voor de info dan zal ik eens bij codima langsgaan met die cpu-block
Randy
Guest
« Reply #3 on: Friday Nov 04, 2005 at 23:37 »

zoals gezegd, een directe omwisseling van het probleem is gedaan, mede omdat van het product in stock was. Dat zijn onze diensten (afhankelijk van het product enof nakijk periode)
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: garantie of niet? « previous next »
Jump to: