*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 06:36

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 9 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: hoelang garantie op cpu(tray) 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: hoelang garantie op cpu(tray)  (Read 1234 times)
minicooper
Newbie
*

« on: Tuesday Nov 01, 2005 at 17:31 »

na 11 maanden heeft mijn cpu het begeven.(amd athlon 3200 barton)mijn systeem is:mb msi k7n2 delta ilsr,memo apacer 2x 512mb pc3200 cl3, 2x hd maxtor sata150 in raid,voeding chill 550w ,koeler gigabite rocket in plexikast 3x ventilator .cpu temp  37 graden.systeem 29 graden.heeft 11 maanden gedraaid zonder probleem.vrijdag opgestart en geen reactie van de monitor.alles nagekeken en tot besluit gekomen na lang zoeken dat de cpu defect is(ventilator van de koeler draaide).duron ingeplaatst en alles was ok.de cpu vertoond juist naast de core een heel klein blaasje dat onderaan ook zichtbaar is .nu komt de vraag valt dit onder garantie?
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Tuesday Nov 01, 2005 at 17:41 »

Valt af te wachten of dat onder garantie valt, normaal is zichtbare schade geen garantie. Kom er anders eens mee langs en ik neem een kijkje...

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Randy
Guest
« Reply #2 on: Friday Nov 04, 2005 at 23:32 »

de garantie is 1 jaar, maar het is allemaal te zien wat juist het probleem is. visuele schade = geen garantie.
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: hoelang garantie op cpu(tray) « previous next »
Jump to: