Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 06:58
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search:
Advanced search
8873
Posts in
1314
Topics by
628
Members Latest Member:
-
Daveke
Most online today:
12
- most online ever:
73
(Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum
|
Codima IT
|
Aankoopadvies
(Moderators:
thamar
,
Diederik
,
David
,
Steven
) | Topic:
Fluisterstille PC samenstellen
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
« previous
next »
Pages:
1
[
2
]
Author
Topic: Fluisterstille PC samenstellen (Read 3228 times)
thamar
Codima administrator
Forummaster
«
Reply #15 on:
Wednesday Nov 30, 2005 at 19:03 »
'k Denk dat je best bij je bestelling gewoon zet dat je die intel kaart nog wilt. 'k Weet niet of ik Diederik nog te pakken ga krijgen vanavond om'm naar de prijs te vragen.
Wat de partities betreft, u vraagt wij draaien
Zet het wel duidelijk in de mail.
It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
chrishannes
Jr. Member
Aan Zatteliet
«
Reply #16 on:
Tuesday Dec 13, 2005 at 16:43 »
Quote from: thamar
Jup, alle windows cd's zijn tegenwoordig met SP2. Zolang je Intel of Nvidia S-ATA controllers gebruikt heb je geen last met drivers.
De DW1640 heb'k zelf ook, prima brander. Heeft extreem goede error-correcting functie. Je moet maar eens reviews opzoeken.
Ik heb'm gekocht nadat'k problemen had om door anderen gebrande DVD's te lezen met mijn Nec. Heb dan van een klant hoorde hoe goed die waren, reviews opgezocht & van verschoten.
En effectief alles dat niet gelezen werd door de nec werd door de benq direct gelezen, zelfs als er kleine schartjes opzaten enal.
Prima spul voor geen geld!
Zatte liet (
) Ik ben diene klant waar Thamar het over heeft. Heb ondertussen al wat ervaring opgebouwd met deze BenQ writer. Koop Verbatim voor deze schrijver (indien mogelijk Tayo Yuden dye of zo iets). Van de +/-100 gebrande DVD's nog geen enkele toaster gehad. Als je voor dual layer schrijven gaat, ook bij Verbatim blijven. Heb Memorex DL enkele malen geprobeerd: alle 3 toaster geworden (a rato van 7 euro het stuk
). De 5 Verbatim DL alle vijf OK...
zatteliet
Jr. Member
«
Reply #17 on:
Wednesday Dec 21, 2005 at 00:26 »
Okee
Bedankt voor de tip
zatteliet
Jr. Member
«
Reply #18 on:
Friday Feb 17, 2006 at 14:46 »
Ben vree content van mijne pc zenne
Alles draait stabiel zowel Windows als Linux. Blij ook dat in tegenstelling tot veel andere nforce moederborden ik geen "noapic" of "irqpoll" dingen nodig heb om Linux te booten.
De voeding: geweldig ding, hoor ik absoluut niet.
De kast: slaagt er prima in geluidsniveau binnenin tegen te houden, deurke open/dicht doen en ge merkt het verschil aanzienlijk. De eerste paar weken heb ik wel wat gereutel gehad bij de fan bovenaan alsof er een klein draadje tussen zat wat niet het geval bleek te zijn. Dan een licht tikje op de kast geven en het was opgelost. 'k Heb geen idee wat er precies was maar dat gereutel is na een tijd precies als vanzelf verdwenen.
De cpu: ook prima. Als ik 'm een paar uur laat compileren of xvid encoding blijft de airflow uit de fans koud.
Dvd-brander: moet u gelijk geven. 8 dvd+r's en een twaalftal dvd+rw's geschreven en nog geen problemen en hij leest zelfs oude cd-rw's die ik in 3 jaar tijd met mijne oude pc nie meer kon lezen.
De tv-kaart: enige (klein) minpuntje. Als mijn tv prog draait geeft die kaart een hoog piepgeluid dat nogal vervelend kan zijn als ge er langere tijd bij zit.
Bij mijne vorige pc was ik zo zot geworden van de herrie dat ik toen een paar geluidsisolerende platen van 1mē gekocht heb en die tussen mezelf en de pc gezet heb. Dat bleek geen moer te helpen vooral voor de lagere geluiden van de voeding. Ik gebruik ze dus toch steeds voor deze pc omdat ze dat scherpe geluid van de tv weghouden en voor de rest maken ze nog het verschil tussen "nauwelijks" en "absoluut niet" hoorbaar.
Een verademing!
Pages:
1
[
2
]
Codima forum
|
Codima IT
|
Aankoopadvies
(Moderators: