*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 07:03

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 12 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Barsten !! 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Barsten !!  (Read 1293 times)
jacobsR
Jr. Member
**

« on: Thursday Dec 01, 2005 at 23:28 »

Ik heb bij jullie overlaatst een case gekocht en die werd via koerier dienst gebracht. Toen ik deze aankreeg en heel de pc had overgezet van case. zag ik dat er barstjes rond de gaten van de koeler int midden van het plexi glas. ik wou op het forum hierover iets posten maar blijkbaar was mijn account inactief heb ondertussen nieuw account gemaakt. Het probleem is dat de barsten erg zichtbaar zijn, en eigelijk redelijk groot. Ik veronderstelde dat ik de case niet meer kon inruilen want ik had de metalen plaatjes (pci sloten enz) al verwijderd, kan ik de zijplaat met plexi niet terug sturen of kan ik die desnoods apart verkrijgen, ik heb m'n aankoop bewijs enz nog . het gaat hier over een Midi Tower Atx Silver + Side Panel + 120+ 80 mm fans 400 Wat
groeten

rinse

AJA en zeg eens tegen je koerier dienst dat ze het materiaal zachter moetten behandelen en niet me de dozen gooien of dergelijke
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Friday Dec 02, 2005 at 11:57 »

Wij hebben plexi vervangplaten liggen voor die kasten.

Mail eens naar info@codima.be

Je regelt dat best eventjes met Diederik.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Randy
Guest
« Reply #2 on: Saturday Dec 03, 2005 at 00:52 »

gewoon afkomen naar de winkel en wij vervangen direct de plexi plaat, onze excuses voor het ongemak, wij weten van het probleem.
jacobsR
Jr. Member
**

re
« Reply #3 on: Sunday Dec 04, 2005 at 16:19 »

Afkomen naar de winkel is een probleem want ik heb de case via koerierdienst laten komen.Ik woon namelijk in vlaams brabant ( Aarschot) das al een heel stuk voor effe plexi te laten vervangen.
Opsturen zou handiger zijn. Ik zou dit beter via de telefoon regelen maar ik werk in de week van 10 tot 18 en zaterdag van 10 tot 17, dan zijn jullie meestal al dicht.
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #4 on: Sunday Dec 04, 2005 at 16:29 »

Mail naar info@codima.be om af te spreken.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Barsten !! « previous next »
Jump to: