*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 07:22

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 15 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Aankoopadvies (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Router 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Router  (Read 1013 times)
NoName
Jr. Member
**

« on: Saturday Jan 21, 2006 at 14:07 »

Hi,
ik zou graag draadloos internet voor mijn laptop hebben maar internet via kabel voor mijn desktop.Keuze genoeg uit verschillende routers  Smiley .
Ik twijfel tussen 2 routers :
Linksys Wireless Accespoint Router 54 Mb + 4 p. Switch
¤ 76.00

OF

Dlink DI-524 AirplusG Wireless Router 54G + 4x Switch 100
¤59.50

Uit reviews kan ik afleiden dat die Linksys geen al te best bereik zou hebben?Hoe zit het met de D-Link ?Kan iemand me wat advies geven Smiley?

Alvast bedankt  Shocked

PS : sorry als ik hier geen nieuwe thread voor open maar verkopen jullie bij Codima nog A64 S754 CPU's(geen Sempron's) ?
vince
Sr. Member

« Reply #1 on: Saturday Jan 21, 2006 at 14:40 »

DLink sucks, heb er 1 gehad en was kapot na nog geen jaar. Dezelfde gekocht, weer kapot.
Idem voor die PCM kaart van in de laptop maar da was omda'k er per ongeluk met elektriciteit tegen gezeten heb :s
'k Zit nu beide met US Robotics en tot nu toe geen miserie..
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #2 on: Saturday Jan 21, 2006 at 18:07 »

Linksys geen goed bereik? euh? Diene die dat durft schrijven is een kalf ze, neem mij niet kwalijk...

Athlon64 s754 is niemeer te krijgen. Al een hele tijd nietmeer, is nu allemaal sempron64 geworden.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
NoName
Jr. Member
**

« Reply #3 on: Saturday Jan 21, 2006 at 19:36 »

Quote from: thamar
Linksys geen goed bereik? euh? Diene die dat durft schrijven is een kalf ze, neem mij niet kwalijk...

Sja , kheb het ns ergens gelezen.
Verkopen jullie rev. 4 ( of ouder) of rev. 5 van die routers?
Stoffie
Hero Member

« Reply #4 on: Saturday Jan 21, 2006 at 22:45 »

Vandaag eentje gaan halen (linksys wrt54g) en da's toch al lichtjes anders dan degene die ik hier heb staan. Firmware is zeker anders dan degene die ik had op mijn router toen ik die kocht. Maar gezien er nu hyperwrt opstaat, kan ik er niet echt op commentariėren.
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Aankoopadvies (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Router « previous next »
Jump to: