*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 07:29

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 15 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: 10000rpm hdd 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: 10000rpm hdd  (Read 975 times)
TheDuke
Full Member

« on: Saturday Feb 18, 2006 at 16:47 »

Hoi, mijn C: schijf staat op het punt van te crashen Sad   Ik zou deze willen vervangen door een 10k rpm schijfje.  Maar ik heb een hele hoop wars die er staan aan te komen, kunnen jullie mij eventueel vug helpen?

En wat kies ik best de 16Mb of 8Mb buffer?

Griets,

Duke

thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Saturday Feb 18, 2006 at 18:11 »

Er is maar 1 desktop 10k rpm disk en dat is de raptor. Als je het geld ervoor hebt dan is de 150gb versie een aanrader, gevolgd door de 74. De 36 vind ik geld in het water daar die niet veel sneller is dan een normale s-ata schijf.
Ik ben zelf enorm content van mijn 74gb raptor, en zou geen nee zeggen tegen de 150gb versie daar die nog ietsje sneller is.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
TheDuke
Full Member

« Reply #2 on: Sunday Feb 19, 2006 at 10:34 »

Ok het kan gerust die schijf worden, maar mijn grote bezordheid is het niet echt kunnen missen van mijn pc wegens dagelijkse wars.

Edit: die schijf is dus die grote snelle Wink

Stoffie
Hero Member

« Reply #3 on: Sunday Feb 19, 2006 at 19:53 »

Image trekken en sebiet overzetten. Dan zijt ge misschien een uurke kwijt, als het al zoveel is, ergens backuppen indien mogelijk, dan zijt ge uw data toch al niet kwijt (tenzij het ettelijke tientallen gigabytes is en ge het nergens op kwijt kunt)
TheDuke
Full Member

« Reply #4 on: Sunday Feb 19, 2006 at 21:11 »

Heb nog een D schijf met een ne gig of 90 vrij.  Dus da moe lukken.

Pages: [1] Print 
Codima forum | Computerhoekje | Hardwarehoekje (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: 10000rpm hdd « previous next »
Jump to: