*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 07:36

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 15 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Suggesties voor producten (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Randapparatuur: Audio 0 Members and 2 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Randapparatuur: Audio  (Read 855 times)
TekkaBlade
Sr. Member

« on: Wednesday Mar 01, 2006 at 23:02 »

Ik kan jullie misschien aanraden om aan de noden van de steeds meer eisende gamer en natuurlijk ook muziek/film-liefhebber te voldoen jullie gamma uit te breiden.

Met meer eisend bedoel ik dat logitech of creative niet goed genoeg is. ( hoewel ik zelf al eindeloos veel logitech setjes te testen heb gehad ) Een veel beter alternatief is Altec Lansing. Wees aub kritisch en ga een setje testen en vergelijken met iets van logitech/creative.

Hetzelfde geldt voor de headsets. Die ene sennheiser hoofdtelefoon zal het niet doen... Breid het gamma wat uit, daarom niet alleen met sennheiser maar ook met Beyerdynamic of wat dan ook. Gewoon iets wat kwalitatief beter is dan de andere merken en daarom niet spectaculair duur is...

Enfin ja... Uiteraard moet dit alles nog winst maken voor jullie :p maar hoe dan ook, eens je het verschil hebt gehoord qua kwaliteit weet je waarover ik praat.

Met vriendelijk groet,
TekkaBlade
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Thursday Mar 02, 2006 at 00:04 »

Die koptelefoons die haal je beter in de audiohandel, dat is gewoon een markt apart. 99.9% van de mensen zien niet in wat het verschil is tussen zo een koptelefoon en een spotgoedkope...

Altec Lansing is voor velen ook onbekend, en verkoopt dus niet. De audiofielen onder ons kennen het dan wel weer.

Verder is het zo, u vraagt wij draaien Wink
Wilt ge dat specifieke setje, stuur een mailtje en we kijken ervoor. Is met alle hardware zo, er is een basis maar er is uiteraard veel en veel meer te krijgen.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Blue Nov[A]
Sr. Member

« Reply #2 on: Thursday Mar 02, 2006 at 00:21 »

Doen jullie dat voor zowat alles? Want ik zou graag een Crystal Fontz LCD kopen (niet meteen), maar met die verzending en dergelijke... M'n ouders zien dat vast niet zitten. Ik kan echter wel aan L.I.S. LCD's geraken maar na een paar reviews lijkt me dat niet echt zo aangeraden.

thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #3 on: Thursday Mar 02, 2006 at 00:38 »

Crystalfonds is rechtstreeks in de US bestellen. Die shippingprijzen staan op hun site he, enigste dat er nog bijkomt zijn douanekosten en taxen. Moet je gewoon rekening met houden.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Suggesties voor producten (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: Randapparatuur: Audio « previous next »
Jump to: