*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 19:02

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 15 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Suggesties voor producten (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: 24 inch lcd monitor 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: 24 inch lcd monitor  (Read 955 times)
soontekk
Jr. Member
**

stkk

« on: Tuesday Nov 28, 2006 at 18:20 »

Beste,

Ik ben op zoek naar een degelijk (multimedia, 3d, video) scherm.
Door mijn werk met animatie en videomontage heb ik nood aan een groot werkoppervlak (24" widescreen) en een niet te hoge responstijd.
Na uren zoeken weet ik het niet meer...

Ik denk dat ik mijn oude Telefunken kleurenteevee maar weer van de zolder haal  :mrgreen:

Sony heeft een leuke (overprijsde) 23" en Dell heeft mooie 24" schermkes om niet te zeggen een 30" monster voor ong. €1400 btw in  Shocked

Tussendoor even aant verderzoeken..
Deze is momenteel mijn favoriet.. http://www.benq.com/products/LCD/?product=812

Enige hulp, info, suggesties zijn welkom.

Mvg,
stk

thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Tuesday Nov 28, 2006 at 18:25 »

Kijk eens naar Samsung, deze hebben ook prachtige monitors voor heel beschaafde prijzen.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
soontekk
Jr. Member
**

stkk

« Reply #2 on: Wednesday Nov 29, 2006 at 01:29 »

inderdaad, ze hebben een mooie 24" maar de voet vind ik echt niet mooi, die benq is een pak mooier en kan je ook kantelen tot taande a4 (kan voor mn designgedoe nog voordelen hebben om zaken te laten zien aan klanten (yeah right :s )

groeten,
stkk
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Suggesties voor producten (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: 24 inch lcd monitor « previous next »
Jump to: