*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 19:21

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 15 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: vijzen harde schijf antec p180 performance 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: vijzen harde schijf antec p180 performance  (Read 1157 times)
jellesworld
Hero Member

« on: Thursday Apr 12, 2007 at 09:34 »

hallo codima

Ik heb onlangs een nieuwe harde schijf bij jullie gekocht maar het blijkt dat ik van die speciale vijzen nodig heb om die harde shijf te plaatsen in mijn antec p180 performance(zo van die vijzen met een rond plaatje aan het kopje) ik heb al gekeken en ik denk niet dat ik er zo liggen heb , zou ik er zo mss vier mogen komen halen bij codima dinsdag?

groeten jelle
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #1 on: Thursday Apr 12, 2007 at 09:40 »

Wij hebben die vijzen zelf niet hoor.

Maar kijk eens aan de zijkant van de harddiskrack die in je boven comportiment zit, daar zit een vijzen houdertje. Kan zijn dat er daarin zitten...
En anders eens kijken in dozen van je moederbord, voeding, videokaart ...

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
jellesworld
Hero Member

« Reply #2 on: Thursday Apr 12, 2007 at 16:09 »

ik heb gekeken in het kistje bij de bovenste hardeshijf lade in de case en er zit niks in en ik kan me ook niet herinneren dat ik ze bij de case gekregen heb enkel de sleuteltjes heb ik gekregen.En ik heb gewoon mijn case door de antec laten vervangen en ik heb ze er niet bijgekregen.Is er een mogelijkheid dat ik tog aan deze vijzen kan geraken op 1 of de andere manier? groeten jelle
David
Codima Sales
Codima administrator

Palmplicity

« Reply #3 on: Thursday Apr 12, 2007 at 16:41 »

Er liggen er hier toch enkele. Kom er maar om Smiley

The only thing to fear is running out of beer!
jellesworld
Hero Member

« Reply #4 on: Thursday Apr 12, 2007 at 17:28 »

ok bedankt ik kom er nu zaterdag om groeten
« Last Edit: Thursday Apr 12, 2007 at 18:26 by jellesworld » Logged
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Codima Algemeen (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: vijzen harde schijf antec p180 performance « previous next »
Jump to: