*
*
*
Home
Help
Login
Register
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Wednesday May 23, 2012 at 19:22

Login with username, password and session length
-= Welkom op het Codima forum =-
Search: Advanced search
8873 Posts in 1314 Topics by 628 Members Latest Member: - Daveke Most online today: 15 - most online ever: 73 (Tuesday Feb 16, 2010 at 07:09)
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: 7900GT RMA status 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: 7900GT RMA status  (Read 1222 times)
Zelete
Jr. Member
**

« on: Friday Apr 27, 2007 at 16:50 »

Beste

Ik heb jullie een 7900GT gestuurd welke verschillende fouten bevat.

Ik heb net dezelfde problemen zoals in deze thread http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=495857. Het is een erkend probleem van nVidia.

Nu ben ik ondertussen geforceerd geweest om een nieuwe kaart te kopen, uiteraard geen 7900GT meer voor mij, maar direct een 8800GTS gekocht.

Jullie moeten begrijpen dat ik niet alleen deze PC gebruik om op te gamen, maar ik gebruik hem ook voor mijn zelfstandige activiteit.

Ik heb tot 2 maal toe al een mail gestuurd om achter de status te vragen van de RMA procedure, maar heb telkens gewoon geen antwoord gekregen.

Hopelijk kan ik op deze manier toch een beetje aandacht krijgen, het gaat tenslotte wel om dure spullen.

Met vriendelijke groeten
Zelete
Jr. Member
**

« Reply #1 on: Friday Apr 27, 2007 at 17:16 »

Bedankt, het heeft precies geholpen :mrgreen:

Nu weet ik toch al iets meer Smiley

Misschien nog een vraagje:

Wat zijn mijn opties voor de vervangende kaart?

Krijg ik gewoon een zelfde 7900GT terug maar dan een nieuwe die misschien dezelfde problemen bevat?
Of een geupdate model dat zeker het probleem niet meer heeft?

Of hoe werkt dat juist Smiley
« Last Edit: Friday Apr 27, 2007 at 17:19 by Zelete » Logged
thamar
Codima administrator

Forummaster

« Reply #2 on: Friday Apr 27, 2007 at 20:09 »

RMA's liggen niet in ons handen voor producten die niet meer courant verkocht worden. Deze worden teruggestuurd naar de groothandel, welke ze op zijn beurt terugstuurt naar het verre Oosten waar die dingen geproduceerd worden. Uiteraard sturen zij niet elke kaart apart op maar per x-aantal weken doen zij een verzending van een hele lading.
Daarom dat dat dus wat langer kan duren. Mijn broer heeft ook 2 maand mogen wachten op zijn RMA van een XFX 7900GT.

Status? Wij weten daar niks van, en als we dat navragen kunnen ze ons er meestal ook niet op antwoorden. Wij kunnen, net zoals de klant, niks anders doen dan wachten. Als de omruil binnenkomt dan krijgt de persoon in kwestie de dag zelf of de dag nadien zeker een bericht van ons dat ze terug is.

Wat je terugkrijgt hangt af van de fabrikant. Soms heb je chance en krijg je een betere kaart terug, andere keren sturen ze één van hetzelfde type terug, kan een nieuwere revisie zijn of dezelfde. Wederom factoren waar wij niks kunnen aan veranderen.

Als producten courant zijn, bv als je nu een defecte videokaart hebt die nog volop te verkrijgen is dan ruilen wij die 9/10 zelf nadat wij ze getest hebben, of ruilt de groothandel nadat zij op hun beurt de kaart getest hebben. Uitgezonderd als wij/zij niet zeker zijn dat het onder garantie valt, zoals het geval is als er verbrande chips of fysieke beschadigingen ofzo zijn.

It's not how fast you drive that's dangerous, it's the drive to be fast that is.
Zelete
Jr. Member
**

« Reply #3 on: Saturday Apr 28, 2007 at 01:25 »

Ok bedankt voor de info Smiley
Pages: [1] Print 
Codima forum | Codima IT | Garantie en Service (Moderators: thamar, Diederik, David, Steven) | Topic: 7900GT RMA status « previous next »
Jump to: